Mine ydelser

Nedenfor kan du få overblik over, hvad jeg hjælper ambitiøse webshops med. Nøgleordet er vækst, og arbejdet i at
få mere ud af trafikken.

Finance Consulting - Consultant Webflow Template

Ekstern Marketingchef

Der er forskel på kunders ønsker, forudsætninger og målsætninger.
Der er forskel på om dit ønske er strategisk sparring, en overtagelse af hele din CRO proces - også hands-on - eller at få mig tilknyttet som ekstern marketingchef/nørd eks. én dag om ugen til stort og småt i afdelingen.

Hvis jeg tilknyttes som ekstern marketingchef, sidder jeg typisk fysisk i jeres afdeling de aftalte dage, og eksekverer på et hav af discipliner.

Til alt fra strategi, til at udfordre jeres bureau, til at skrive noget kommunikation, til at lave simple grafiske udarbejdelser (tidl. grafiker) til at hjælpe med konverteringsoptimering, email automations og meget mere.

Jeg vil høre mere om
at hyre en ekstern marketingchef
Growth Consulting - Consultant Webflow Template

Konverteringsoptimering af produktsiden inkl. A/B splittest

Mobil / Desktop.
Forestil dig, at du kan løfte din webshops konverteringsgrad fra 2% til 2,5%.

Det lyder ikke af meget, men det er en gennemsnitlig vækst på 25%.

25% flere besøgende vil altså lægge penge i din webshop.

Læg dertil, at vi også kan arbejde på at øge hæve average basket size - altså, hvor mange penge der gennemsnitligt købes for pr. ordre.

Jeg kan hjælpe med at håndtere processen fra teknisk opsætning, analysere minutiøst, bygge hypotesebank inkl. prioritering (cost benefit), udarbejde designs og opsætte A/B splittests.

Med andre ord, hvad du har behov for, for at arbejde målrettet mod en bedre konvertering på din shop.

Jeg vil høre mere om
et enkeltstående projekt
Sales Consulting - Consultant Webflow Template

Fast løbende (splittesting) samarbejde

Mange CRO projekter starter i marketingafdelingen eller hos en stærk kommerciel medarbejder.

Tit og ofte starter et samarbejde med en enkeltstående splittest, for at vise processen internt og finde ud af om et løbende samarbejde giver mening.

Meget ofte ligger guldet gemt ved, at få bygget en bæredygtig, langsigtet CRO-proces, få sikret at der hele tiden kører splittests og at status quo konstant udfordres.

Men også at hypoteser noteres og prioriteres struktureret og klogt.

CRO har mange facetter og handler både om at få flere til at købe, men også at få den gennemsnitlige ordreværdi hæves, at der leadgenereres og meget mere.



Jeg vil høre mere om
Et fast samarbejde
Hiring Consulting - Consultant Webflow Template

Leadgenerering

Med - og uden gamification
Som partner i Leadspin.dk, kan jeg selvfølgelig hjælpe med leadopsamling og kampagner både med - og uden gamification.

Dét at få en digital krog i dine besøgende er i den grad også et led i konverteringsoptimeringen.

Det giver nemlig som oftest både et her-og-nu-salg og mulighed for at modne dem der har vist interesse, via rettidige, relevante emails.

Ræk endelig ud for uforpligtende sparring eller gratis udkast til netop jeres site.

Jeg vil høre mere
Sales Consulting - Consultant Webflow Template

Strategisk og taktisk sparring

Tag mig med på råd, og få sparring inden for alt hvad der vedrører sig digital marketing.

Ha´ med med i lommen, lad mig et give opkvikkende, livreddende førstehjælp til din konverteringsgrad og brug mig efter behov.

Denne kører efter klippekortsmodellen, hvor der aftales et fast beløb for et fast antal timer.

Jeg vil høre mere
Business Consulting - Consultant Webflow Template

Potentialeanalyse

Mobil / Desktop
Har du behov for en minutiøs gennemgang
af din produktside, dit checkoutflow, din kampagneside eller noget helt fjerde?

Jeg leverer et fuldt overblik over potentialerne og kommer med konkrete forslag til at forbedre det eksisterende - både kommunikativt, på elementniveau og altid med afsæt i best practises, købspsykologi, UX, kommunikation og design.

For i sidste ende handler det om at vækste din forretning, konvertere bedre og tjene mere.

Jeg har hjulpet milliardstore koncerner og bittesmå startups, så kom i gang med at få lagt en sund, langtidsholdbar strategi, få bygget en proces for CRO-arbejdet og kom i gang med at give konkurrenterne baghjul.

For det CRO arbejde du laver i dag, tjener også penge til dig i morgen

Jeg vil høre mere


spørg dig selv

Hvad vil en forøgelse fra 2% til 3% betyde for jeres webshop?

For de fleste er det hele forskellen på en hæderlig webshop og en unik, velsmurt webshop. At løfte konverteringsgraden fra 2% til 3% er en forøgelse på 50%, og kan ikke alene betyde langt, langt flere ordre for den samme trafik - det kan også betyde en forøgelse af gennemsnitsordrestørrelsen.

ja tak til gratis analyse