Konverteringsoptimering (CRO)

Begår du en strategisk fejl af dimensioner?

Clock Icon - Consultant Webflow Template
2 min.

Kan du nikke genkendende til det her?
Dit salg udebliver.
Og du investerer ellers progressivt i din annoncering.
Du får trafik, og mere end du plejer.

Men fejlen ligger ikke i dine annoncer. Nødvendigvis.
De fejler ikke noget (ja bevares, de kan selvfølgelig godt forbedres, som alt andet).

Det er din strategi der fejler.
Det er dit website der er problemet.

Det manglende fokus på, at få den trafik du skaffer, til at konvertere PÅ SITET.
Den manglende proces. Den manglende struktur. Den manglende investering.
Og den manglende tålmodighed. Det lange, seje, nødvendige træk.

Den disciplin der bør være en fast forankret del af din strategi. Og din taktik.
Du mangler at konverteringsoptimere.

Du glemmer at starte bagerst. At arbejde med den trafik der står foran kassen med pengene oppe af lommen.

Start med at optimere på dit checkout flow. Ikke din forside. Arbejd dig baglæns og se resultater hurtigere.

Du skal have mere af din trafik til at blive til ordre. Og flere af dine ordre til at blive til større ordre.

Arbejder du ikke med konverteringsoptimering, begår du en strategisk fejl af dimensioner.
Og én ting er at begå fejl. Det gør vi alle. Og det gør nas på stoltheden. På sit selvbillede.

Men en anden ting er at miste omsætning.

Og hvis du begik fejlen i går, så lær af den i dag - og kom i gang med indhente det tabte.

David Metzon

Ekspert i CRO

David Metzon har arbejdet med digital markedsføring i +15 år, som både specialist og marketingchef i virksomheder med 100.000.000+ omsættende webshops i mange lande.

Hans store passion er konverteringsoptimering,  købspsykologi, sammenhængskraften ml. discipliner og ledelse.